Szukam sprawdzonego detektywa, kogo polecacie?

#2016-09-29 04:59:21 

Umbrella

Użytkownik

Posty: 72

Skąd: Ustka

Wiek: 33

Witam serdecznie. Mam takie pytanie a że nie mam w tym żadnego doświadczenia to proszę o radę. Mam wrażenie że mój mąż od jakiegoś czasu mnie zdradza i dlatego szukam detektywa. Chciałabym żeby ktoś sprawdził jak jest naprawdę.
#2016-09-29 05:30:52 

Pilotka

Użytkownik

Posty: 66

Skąd: Ełk

Wiek: 51

Najlepiej będzie zainteresować się jakimś biurem detektywistycznym gdzieś w twojej okolicy. Nie mam za dużego doświadczenia w tych sprawach ale widziałam że jest u mnie coś takiego. Fajnie by było gdybyś podała miejscowość, wtedy łatwiej będzie znaleźć coś z twoich okolic.
#2016-09-29 06:47:55 

Zblazowany

Użytkownik

Posty: 40

Skąd: Nowa Sól

Wiek: 32

Załatwiałem coś takiego dla swojej firmy. Mieliśmy podejrzenie że jeden z naszych wysoko postawionych pracowników robi przekręty poza firmą. Jeżeli szukasz czegoś sprawdzonego to polecam wejść na http://cdfox.pl/kontakt/detektyw-zielona-gora/ i tam zobaczyć ofertę ;) Z tego co wiem to firma działa na terenie całego kraju więc twoje miejsce zamieszkania nie ma znaczenia ;)
#2016-09-29 08:17:57 

KorpoSzczur

Użytkownik

Posty: 30

Skąd: Sosnowiec

Wiek: 42

Firma o której mówił kolega wyżej jak najbardziej zasługuje na uwagę. Korzystałem z ich usług a wszystkie informację można znaleźć na http://cdfox.pl/kontakt/opole/. Firma bardzo rzetelna i sprawdzona, z tego co słyszałem to korzysta z nowoczesnych rozwiązań więc bardzo szybko widać wyniki ;)
#2016-09-29 08:58:59 

Ziuta

Użytkownik

Posty: 63

Skąd: Zielona Góra

Wiek: 27

Szczerze mówiąc to detektywi zawsze mi się kojarzyli z jakimś tanim serialem albo czymś takim. Nigdy nie sądziłam że ludzie faktycznie korzystają z tego typu usług ;) Ostatnio czytałam na temat kilku agencji detektywistycznych i powiem szczerze że jest to dość mocno rozwinięta branża. Wysyłam namiary na agencje które znalazłam przy okazji ;)
#2016-09-29 10:32:33