Czas wolny dla młodzieży

#2016-10-14 02:53:56 

Knight

Użytkownik

Posty: 67

Skąd: Rybnik

Wiek: 15

Witam wszystkich. Chciałbym wysłać swoje dzieci na jakiś interesujący i rozwojowy obóz. Nie wiem jednak co tak naprawdę jest godnego uwagi w dzisiejszych czasach. Fajnie na pewno by było jakby na takim wyjeździe nabyli nowe umiejętności, stali się bardziej zaradni, ale też super spędzili czas, żeby mieli co wspominać. Nie znam się za bardzo na poszukiwaniach w tej kwestii i uznałem, że po co samemu szukać, jak tak naprawdę może ktoś z Was mi coś poleci? Liczę na wasze podpowiedzi i ogólnie na to, że coś fajnego mi podpowiecie ;) z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam!
#2016-10-14 05:42:41 

Muzzy

Użytkownik

Posty: 57

Skąd: Łęczna

Wiek: 21

Ja polecam, jak tylko spadnie śnieg, zabrać ich do tego popularnego zimowiska, bo od dawna tam jeżdżę z dziećmi i jest tam po prostu magicznie! Wspaniałe miejsce, żeby zorganizować sobie czas dla siebie i też właśnie najbliższych. Śmiało możesz ich wysłać na jakieś zajęcia co tam są organizowane i ogólnie, wszystko jest tam jak najbardziej dopięte na ostatni guzik. Także jak coś to przejrzyj sobie tę stronkę i sprawdź czy Ci się podoba ich oferta ;)
#2016-10-14 07:08:18 

Umbrella

Użytkownik

Posty: 72

Skąd: Ustka

Wiek: 33

Też bardzo polecam stronkę wakacjeok.pl ;) bo akurat korzystałam z ich oferty w przeszłości i jestem bardzo zadowolona ;) nie dość, że mają bardzo dobre ceny to jeszcze super organizują rzeczy, z wypas atrakcjami i tak naprawdę nie można się nigdy u nich nudzić ;)
#2016-10-14 08:06:28 

mentalcrap

Użytkownik

Posty: 75

Skąd: Ciechanów

Wiek: 25

To już wiem, do jakiej zielonej szkoły wyśle swoje dzieciaki ;) bo jednak od dłuższej chwili szukam coś dobrego dla nich i tak aż fajnie, że się napatoszył ten temat i mogę tutaj coś konstruktywnego znaleźć ;) nie ma sensu szukać dłużej.. bo jak widzę takie dobre oceny to widzę, że od razu warto się do nich zgłosić i tyle ;)
#2016-10-14 08:27:18