Czy ktoś zamawiał kiedyś kwiaty z dostawą?

#2016-10-25 22:21:18 

Knight

Użytkownik

Posty: 67

Skąd: Rybnik

Wiek: 15

Cześć ludziska. Czy jest tutaj może jakaś osoba, która kiedykolwiek skorzystała z tych takich internetowych kwiaciarni, gdzie zamawia się bukiety z dostawą pod konkretny adres??? Ja nie mam zupełnie doświadczenia, a chciałbym skorzystać z czegoś takiego. Wyjechałem za granicę i chcę mamie w kraju wysłać kwiatki na urodzinki, nie będę mógł niestety być w Polsce w tym czasie…
#2016-10-26 00:03:42 

Umbrella

Użytkownik

Posty: 72

Skąd: Ustka

Wiek: 33

Ja już parę razy dokonywałam zamówień kwiatów telefonicznie i byłam zaskoczona bo po 2-3 godzinach od takiego zamówienia dostawałam telefon od obdarowanej osoby z mega podziękowaniami ;) Sprawnie działają, nie ma to tamto.
#2016-10-26 00:32:59 

Pilotka

Użytkownik

Posty: 66

Skąd: Ełk

Wiek: 51

a ja tam wolę dostawać kwiatki osobiście…mama na pewno się nie obrazi jak bukiet dasz jej w innym terminie, ale własnoręcznie, ja na pewno bym się nie obraziła, szczególnie w takiej sytuacji jak u Ciebie ;)
#2016-10-26 03:00:55 

Knight

Użytkownik

Posty: 67

Skąd: Rybnik

Wiek: 15

To wcale nie znaczy, że mama niczego nie dostanie jak będę w Polsce ;) Po prostu chcę jej zrobić dodatkową niespodziankę i oferta firmy Kwiatowa Dostawa naprawdę mi się spodobała.
#2016-10-26 05:32:03 

Muzzy

Użytkownik

Posty: 57

Skąd: Łęczna

Wiek: 21

Ja też korzystałem z niedrogiej poczty kwiatowe w Warszawie i podobnie jak wyżej czas realizacji zamówienia mnie strasznie zaskoczył. Co do jakości kwiatków też podobno nie było zastrzeżeń choć to oczywiście nie ja je dostałem, ale złego słowa nie usłyszałem ;)
#2016-10-26 08:02:00 

Umbrella

Użytkownik

Posty: 72

Skąd: Ustka

Wiek: 33

Dla prawdziwej kobiety liczy się gest, więc nawet jak kwiatki były słabe to i tak by Ci tego nie powiedziała :P W sumie fajnie Panowie że Wam zależy, żebym to ja miała takiego faceta fajnego :/
#2016-10-26 09:36:38 

Knight

Użytkownik